رئیس دادگستری اسلام‌آباد غرب در لبیک به مقام معظم رهبری، گفت : جوانان ایرانی نه از تحریم و نه از جنگ هراسی ندارند و می‌دانند دست مدد امام زمان (عج) بر سر این مرز و بوم است.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،صادق عزیزی رئیس دادگستری اسلام‌آباد غرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، گفت : قوه قضائیه به عنوان سکاندار محل اجرای عدل، مبارزه با فساد، گسترش آزادی‌های مشروع و احیای حقوق تضمین شده اشخاص است.

وی گفت : هم‌اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران با همراهی مردم شریف در پیچ تاریخی عزت و افتخار قرار دارد.

وی تاکید کرد: اگر کسی با وجود این بدعهدی‌های آمریکا در برجام بر ادامه مذاکرات تاکید کند یا باید به عقل او شک کرد و یا او را معاند این نظام دانست، ما باید به خود آئیم و تمرکز خود را بر رفع معزل بیکاری و مشکلات معیشتی مردم بگذاریم.

عزیزی در لبیک به مقام معظم رهبری، بیان کرد: جوانان ایرانی نه از تحریم و نه از جنگ هراسی ندارند و می‌دانند دست مدد امام زمان (عج) بر سر این مرز و بوم است و دولت الهی محقق خواهد شد و می‌دانیم بعد از هر دشواری آسانی است.

این مسؤول با اشاره به دادگستری اسلام آبادغرب ادامه داد: تفاوت قائل شدن بین ضعیف و قوی، وقت و سرعت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی، ستاندن قاطعانه حق مردم، برخورد قاطع بدون موازات و جانب‌گرایی، مبارزه با هنجارشکنان و قانون‌شکنان در دستور کار این دستگاه در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه آمار پرونده‌های قضایی از سال ۹۵ به بعد هر سال بیشتر شده، تصریح کرد: آمار این پرونده‌ها جدایی از آمار پرونده‌های شورای حل اختلاف از بیش از ۲۱ هزار پرونده در سال ۹۵ به بیش از ۲۶ هزار پرونده در سال ۹۷ رسیده است.

رئیس دادگستری اسلام آبادغرب تاکید کرد: راه‌حل عدم افزایش این پرونده‌ها در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان این چنین بیان کردند که اهتمام در پیشگیری در وقوع جرم است و این امر جز با همکاری مردم و مشارکت تک‌تک مدیران محقق نخواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

قوه قضائیه به عنوان سکاندار محل اجرای عدل، مبارزه با فساد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.