به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درباره آخرین اخبار از ماجرای بدهی استقلال به پروپئیچ اظهار داشت: موضوع این بازیکن به دوران مدیریت ما در باشگاه استقلال ارتباطی ندارد، اما تا حدود ۱۵ روز دیگر مهلت داریم تا این پول را پرداخت کنیم و در حال حاضر هم فتحی برای دریافت مبلغی به جایی سفر کرده است. موضوع دیگری که باید بگویم درباره طلب استقلال از فیفا است که البته فدراسیون فوتبال برای حل کردن آن تلاش می‌کند. چهار بازیکن استقلال در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشتند که هنوز پاداش ۸۵۰ هزار دلاری مان بابت این قضیه به حساب باشگاه نیامده است  و به دنبال دریافت این طلب‌ها و متعاقب آن پرداخت طلب بازیکن کروات هستیم.

او درباره دریافت ۵۰۰ هزار یورو از سوی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: ۵۰۰ هزار یورو حواله به ۲ باشگاه داده شده که من اطلاعی از باشگاه پرسپولیس ندارم، اما ما به دنبال این هستیم که بتوانیم از مازاد این حواله برای پرداخت بدهی‌های مان استفاده کنیم.

موضوع پروپئیچ را مدیران گذشته باید حل می‌کردند

او درباره قضیه پروپئیچ اضافه کرد: موضوع این بازیکن را دوستان و مدیران گذشته مان در اسقلال می‌توانستند زودتر تمامش کنند که نکردند. اما به خاطر این تاخیر ۵ درصد نیز به طلب این بازیکن اضافه شده است که حالا رقم سنگینی است. در گذشته منابع مورد نیاز فراهم بود. امروز با توجه به قرارداد‌های جدیدی که می‌خواهیم با دیگر بازیکنان ببندیم، حالا این موضوع یک مشکل عمده‌ای است. اما با به کار گیری منابع مالی جدید به دنبال برطرف کردن این مشکل هستیم. تا خطر کسر ۶ امتیاز هم برطرف شود.

///خلیل‌زاده: موضوع پروپئیچ را مدیران گذشته باید حل می‌کردند/ به ماندن پاتوسی ناامید نیستیم/ از مخالفان فتحی انتظار انصاف دارم

به ماندن پاتوسی ناامید نیستیم

خلیل زاده درمورد احتمال ماندن پاتوسی در این تیم خاطر نشان کرد: ما تا این لحظه نا امید نیستیم. در گذشته مربی بزرگی را وارد ایران کردیم آن هم یک مربی بین المللی که با مبلغ خیلی زیادی هم به استقلال نیامده است. با همدل بودن سراغ جذب دیگر بازیکنان مد نظرمان رفتیم و با یک سری از بازیکنان کلیدی هم تمدید کردیم، اما در رابطه با پاتوسی باید بگویم تمام تلاش مان را برای نگه داشتن او می‌کنیم، اما اگر نشد از بازیکنان خوبی که در جوانان مان داریم استفاده خواهیم کرد.

درباره حاجیلو چیزی نمی‌دانم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص جانشینی اصغر حاجیلو در سِمت سرپرستی این باشگاه، گفت: بعید می‌دانم و چنین چیزی را اصلا نشنیدم. دیروز هم که با فتحی صحت کردم چیزی در این باره به من نگفت.

به جای ترکیه در ایران اردو می زنیم

خلیل زاده درباره اردوی پیش فصل استقلال که قرار بود در ترکیه برگزار شود، گفت: اردوی ترکیه هزینه بالایی داشت. دنبال حل کردن موضوع پرو پئیچ هستیم و می‌توانیم یک اردویی در همین ایران برقرار کنیم و اگر این کار را نکنیم به مشکل عمده‌ای برخورد خواهیم کرد.

تا  تیر۳ فرصت داشتیم به ترکیه برویم

او درخصوص مراوده‌ای که ۲ باشگاه استقلال و فنرباغچه در انتقال اللهیار صیادمنش داشته اند و این که با همین مراوده باشگاه استقلال می‌توانست اردوی خود را در کمپ فنرباغچه برگزار کند، تصریح کرد: توافقی بین علی خطیر معاون باشگاه با طرف ترکیه‌ای شده بود، اما شرطش این بود که ما تا سوم تیر آن جا حاضر شویم که بعد از آن باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرد که آن‌ها نیز برنامه‌های خودشان را خواهند داشت. باید به این نکته هم توجه کرد که در تاریخ ۳ تیر هنوز تیم ما بسته نشده بود و خیلی مشکلات دیگری تیز داشتیم.

///خلیل‌زاده: پروپئیچ را مدیران گذشته باید حل می‌کردند/ به ماندن پاتوسی ناامید نیستیم/ از مخالفان فتحی انتظار انصاف دارم

از مخالفان فتحی انتظار انصاف دارم

او در پایان خاطرنشان کرد: امروز جایی شنیدم که می‌گفتند فتحی به باشگاه فکر نمی‌کند. من به هواداران استقلال می‌گویم فتحی در استقلال بسیار زحمت کشید.  در این ۱۰ ماهی که استقلال را تحویل گرقته است از هر لحاظی خوب بوده است. من درخصوص مسائل فوتبالی نظری نمی‌دهم، اما در مسائل مدیریتی او را انسانی دانا می‌بینم که خیلی هم اهل مشورت است و از دیگر دوستان هم می‌خواهم که انصاف را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید:

پاتوسی دورتر از همیشه به استقلال

پیشنهاد خارجی برای بازیکن جنجالی استقلال

کمک یک میلیون یورویی وزرات ورزش به سرخابی های پایتخت


انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره آخرین اخبار از این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار