پیکر پاک و مطهر شهید قاسم بلند از شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس در اهواز به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید قاسم بلند از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان در اهواز صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در تمام دوران انقلاب مهمترین ویژگی مردم و امت اسلامی که شهدا نماینده آن‌ها بودند زمان شناسی، وقت شناسی و به موقع عمل کردن بوده است.

وی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب امروز در مقابل آمریکا ایستاده، به برکت خون پاک شهدا و پشتوانه جوانان در ارتش، سپاه و مجموعه قوای نظامی است که همگی آماده جانفشانی در راه نظام جمهوری اسلامی هستند.

ملت شهادت طلب ایران خسته نخواهد شد

امیر سرتیپ دوم محمد مختاری فر، جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب نیز بیان داشت: استکبار بداند همه مردم ایران آماده اند که همانند شهدای جنگ تحمیلی در برابر دشمنان مقاومت کنند؛ ما تسلیم آمریکا نخواهیم شد و در هیچ شرایطی حاضر نیستیم که سلطه آمریکا را نه بر ایران بلکه بر دنیا بپذیریم.

وی خطاب به سران کشورهای همراه استکبار گفت: ملت شهادت طلب ایران خسته نخواهد شد، چنانچه امروز می‌بینیم قدرتمندانه با عزت و افتخار در مقابل دشمنان در دریای خلیج فارس ایستاده ایم و پاسخ دشمنان را خواهیم داد و اگر کسی قصد تعرض به خاک کشورمان را داشته باشد پاسخ محکم‌تری خواهیم داد.

امیر مختاری فر در پایان تصریح کرد: آنچه که برای ملت ایران مهم است نرفتن زیر بار زور، حفظ اسلام، حفظ ولایت و برافراشته نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.