عراقچی: اینستکس عملیاتی شد/ انتظارات ایران کاملا برآورده نشده + فیلم

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اینستکس عملیاتی شده و ۲ سه تا ۳ مورد کاری هم الان در حال انجام شدن است و به زودی ظرف روز‌های آینده تبادل مالی از طریق اینستکس انجام خواهد شد.

عراقچی: اینستکس عملیاتی شد/ انتظارات ایران کاملا برآورد نشده + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه درباره نشست امروز کمیسیون مشترک برجام در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع جلسه مثبت و سازنده‌ای بود و نسبت به جلسات گذشته ما یک گام به جلو به شمار می‌آید، البته هنوز تا خواسته‌های جمهوری اسلامی فاصله قابل توجهی وجود دارد و با دستاورد‌های ملموسی که جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد، هنوز فاصله داریم.

عراقچی گفت: اینستکس الان دیگر عملیاتی شده و ۲ سه تا ۳ مورد کاری هم الان در حال انجام شدن است و به زودی ظرف روز‌های آینده تبادل مالی از طریق اینستکس انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: عراقچی: جلسه مثبت بود، اما تا حصول نتیجه موردنظر ما فاصله زیادی دارد/ اولین تراکنش اینستکس به زودی انجام می‌شود/ اگر درخواست‌های ما برآورده نشود، گام دوم برجامی اجرا خواهد شد/ راکتور جدید اراک به زودی تکمیل می‌شود 


انتهای پیام/
 

صحبت‌های معاون ظریف پس از پایان کمیسیون مشترک برجام + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۰ تير ۱۳۹۸
وقت کشی دیگر،
اروپایها دارند برگ بعدی را رو می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۰ تير ۱۳۹۸
رهبر فرمودن اروپا قابل اعتماد نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۰ تير ۱۳۹۸
اینستکس کلاهی دیگرازنوع اروپاییش.اروپایی هاهم اهل خدعه وکلکن.سگ زردبرادرشغاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۹ تير ۱۳۹۸
قبل از برجام هم ایران در تمام زمینه ها تحریم نبود و می توانست کالاهای زیادی را خریداری کند و واردات بی رویه کالا در کشور روی داد و کمر اقتصاد ایران را شکست برداشته شدن تحریمها باعث ورود بیشتر کالا می شود و بحران را در کشور بالاتر خواهد برد
Germany
حسین
۰۸:۰۶ ۰۹ تير ۱۳۹۸
چرا مسئولان به این مسخره بازی اروپایی ها توجه می کنند. چندسال مسخره شدن و معطل ماندن کشور در برجام کافی نیست؟ چرا درس عبرت نمی گیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۹ تير ۱۳۹۸
این همه خون شهدا و صبوری مردم با هیچ برنامه اروپایی قابل معامله نیست. اصلا بهش فکرم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۸
باز اروپایی ها دارند کلک می زنند
Sweden
هادی
۱۱:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۸
هر وقت با اینستکس به مشتریان کوچک و بزرگ (چین ، هند و کشورهای اروپایی) نفت فروختید و توانستید یا پول ش را منتقل و یا کالاهای مورد نیاز را بدون محدودیت خریداری و به کشور منتقل نمائید ، در آنصورت می شود ادامه همکاری را بررسی کرد و اگر کمتر از این باشد ، بایستی تا تحقق کامل خواسته های ایران طبق برجام ، همچنان باید به کاهش تعهدات 60 روزه ادامه داد زیرا در صورت توقف آن ، مجددا همان بازی قبلی وقت کشی و جلسات و بیانیه های بی ارزش تکرار و حداکثر از اینستکس برای نفت در برابر غذا و آنهم بصورت بسیار محدود ( در حد صفر ) استفاده خواهد شد و هدف از روال جدید توقف تعهدات ایران هم بتدریج به فراموشی و موزه سپرده خواهد شد .
Germany
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۸ تير ۱۳۹۸
فقط برای مواد غذایی و دارویی میتونه عمل کنه
خدارا شکر حداکثر تحریم اینه که نمی میریم