مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس از تعطیلی سینماها در سالروز شهادت بنیانگذار مکتب تشییع (ع) خبر داد.

رسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: به مناسبت شهادت امام صادق (ع) تمامی سینما‌های شهر شیراز از ساعت ۱۸ امروز جمعه هشتم تیرماه تعطیل میشوند.

وی افزود: همچنین برای فردا شنبه هشتم تیرماه هم که روز تعطیل رسمی است، سینما‌ها تعطیل خواهند بود و فعالیتی ندارند.

شهابیان ادامه داد: اکران فیلم‌ ها پس از تعطیلی فعالیت خود را از سر می‌ گیرند.

وی با اشاره به اکران برنامه ها، بیان کرد: فیلم «ما همه با هم هستیم» در سینما سعدی و ایران اکران می‌شود، به کارگردانی کمال تبریزی در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که راز‌های مختلفی دارند.

شهابیان ادامه داد: فیلم «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی در سینما ایران اکران می‌شود.

وی اظهار کرد: در سینما فلسطین فیلم «دختر شیطان» و «زهرمار» اکران می‌شود، این فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود است و داستان یکی از بچه‌های ابلیس را روایت می‌کند که می‌خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه‌اش آن است که به یک آدم بی‌گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به‌دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد.

وی با اشاره به برنامه سینما پیام عنوان کرد: در این سینما فیلم «شبی که ماه کامل شد» به‌کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار اکران می‌شود؛ این فیلم در جشنواره فجر موفق شده ۶ سیمرغ بلورین را به خود اختصاص دهد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: در سینما شیراز نیز فیلم «تگزاس ۲» با کارگردانی جواد رضویان اکران می‌شود که فیلمی در بستر کمدی است.
انتهای پیام/م

تعطیلی سینما‌ها در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار