فرمانده انتظامی هرسین گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲ سارق احشام که اقدام به سرقت تعدادی دام در یکی روستا‌های شهرستان کرده بودند، دستگیر شدند.

سارقان ۲۰ راس گوسفند در هرسین دستگیر شدندبه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،همتعلی شکری فرمانده انتظامی هرسین  اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام در روستای پریوه علیا هرسین، گروهی از ماموران به محل اعزام و فردی با مراجعه به آن‌ها از سرقت ۲۰ راس از گوسفندهایش خبر داد.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش، ماموران به سرعت وارد عمل شده و در حوالی روستا حین گشتزنی به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش که حامل تعدادی دام بودند، برخورد کرده و زمانی که به آن‌ها دستور ایست دادند ضمن بی توجهی به آن، اقدام به فرار کردند.

سرهنگ شکری بیان  کرد: ماموران پلیس در یک تعقیب و گریز کوتاه مدت و با رعایت قانون به کار گیری سلاح، لاستیک یکی از خودرو‌ها را هدف قرار داده و پس از متوقف شدن آن، ۲ نفر از سرنشینانش را دستگیر کردند.

رئیس پلیس هرسین با بیان اینکه در بازرسی از خودروی افراد متواری ۹ راس گوسفند کشف شد، افزود: متهمان دستگیر شده به ارتکاب سرقت ۲۰ راس دام به همراه ۲ فرد دیگر اعتراف کردند.

وی در پایان از تلاش پلیس برای دستگیری ۲ سارق دیگر که با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شدند، خبر داد.

انتهای  پیام/ز

 

سارقان احشام دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.