رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از ورود اولین محموله سوخت یورو ۴ برای استفاده در ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی بیرجند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، غلامپور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت : به منظور کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از ایراد خسارت به اتوبوس‌های فعال در حمل و نقل درون شهری بیرجند، توزیع سوخت یورو ۴ ناوگان اتوبوسرانی از تیرماه سال جاری شروع شد.

وی افزود : به دنبال نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و خرید اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های جدید که دارای استاندارد ساخت موتور یورو ۴ و یورو ۵ هستند و ضرورت مصرف سوخت استاندارد برای اینگونه اتوبوس‌ها با همکاری و مساعدت شرکت توزیع نفت استان، سوخت مصرفی کل ناوگان اتوبوسرانی بیرجند به یورو ۴ تغییر یافت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: به دلیل عدم انباشت سوخت در مخازن نگهداری شرکت نفت استان، سوخت یورو ۴ از تربت حیدریه به بیرجند حمل می‌شود که در واقع سوخت مصرفی ناوگان به دلیل مسافت به میزان حدود ۵۵۰ ریال بیشتر هزینه دربردارد.

غلامپور گفت: با توجه به موافقت شرکت نفت با احداث جایگاه توزیع نفت گاز یورو ۴ وسایل نقلیه حمل و نقل درون شهری توسط سازمان حمل و نقل بار مسافر، عملیات احداث جایگاه توزیع سوخت یورو ۴، در دستور کار قرار دارد و به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

احداث جایگاه سوخت  یورو ۴ در بیرجند

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار