نشست گروه بیست صبح امروز، جمعه کار خود را در شهر اوساکای ژاپن آغاز کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، نشست گروه بیست، صبح امروز جمعه با شرکت ۳۷ کشور و سازمان در اوساکای ژاپن آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نشست گروه بیست در اوساکای ژاپن

آبه شینزو، نخست‌وزیر ژاپن نیز در سخنانی در افتتاحیه این نشست اعلام کرد سازمان تجارت جهانی باید دست به اصلاحاتی بزند تا ما بتوانیم تجارتی چندجانبه داشته باشیم.

آغاز به کار نشست گروه بیست در اوساکای ژاپن

همچنین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در افتتاحیه این نشست سخنرانی کرد. رئیس‌جمهور آمریکا بر اهمیت دسترسی آزاد به داده‌ها تأکید و آن را اساس موفقیت اقتصاد دیجیتال عنوان کرد.

رئیس‌جمهور چین هم در حاشیه این نشست در سخنانی گفت: برخی کشور‌های پیشرفته با اتخاذ اقدامات حمایتی، سبب ایجاد درگیری‌های تجاری می‌شوند که این بزرگترین خطر برای افزایش بی ثباتی در اقتصاد جهانی است.

در همین حال، خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیش از گرفتن عکس دسته جمعی از رهبران حاضر در این نشست سخنانی کوتاه با یکدیگر رد و بدل کردند.

قرار است نشست ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز جمعه و در حاشیه نشست گروه بیست در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی (۵ به وقت گرینویچ) انجام شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آسیا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر اسلامی
۰۸:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
گروه ۲۰ کشورهای سلطه گر
آخرین اخبار