نماینده مردم همدان و فامنين در مجلس از برقراری مجدد پرواز حجاج به فرودگاه بین المللی همدان خبر داد.

پروازهای حجاج به فرودگاه بین المللی  همدانامیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از برقراری پرواز  مجدد حجاج به فرودگاه بین المللی همدان خبر داد و گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی،  هواپیمایی ایران ایر و معاون هواپیمایی تصمیم داشتند که پرواز حجاج  را از همدان خارج کنند اما خوشبختانه  جلوی این اتفاق را گرفتیم.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه تصمیم قطعی گرفته شده بود و اعلام هم کرده بودند که پرواز حجاج همدانی را به تهران منتقل کنند، گفت: متاسفانه مسوولان استانی نیز به این نتیجه رسیده بودند که دیگر کار تمام شده و انجام پرواز از همدان غیر ممکن است.

وی در پایان‌گفت: امسال ۴ هزار و ۷۶۵ زائر بیت الله الحرام  از استان های همدان و کردستان در قالب ۴۰ کاروان با ۳۴ پرواز این فرودگاه ، از ۳ تا ۷ مرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد .

پیش از این مدیرکل حج و زیارت استان اعلام کرده بود پرواز حجاج از فرودگاه بین المللی همدان ،به دلیل تحریم ها و محدودیت پرواز برای برخی شرکت های هواپیمایی ، به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) منتقل شده است . 

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی با خبرنگار ما سکوت و عدم اطلاع رسانی مسئولان استان را علت به وجود آمدن وضع موجود دانسته بود و گفت: مسئولان اجرایی و مدیران استان به عنوان متولی کار باید مشکل را اطلاع رسانی کنند، تا مجمع نمایندگان وارد کار و مشکل بر طرف شود.

وی،لغو پرواز حجاج از فرودگاه همدان را ناشی از بی میلی مسئولان  استان برای انجام این پروازها از همدان  و پیگیری نکردن مسئولان فرودگاه برای برقراری مجدد این پرواز ها عنوان کرده بود .

حالا خوشبختانه با پیگیری ها نمایندگان استان پرواز ها مجدد به فرودگاه بین المللی همدان بازگشت تا بار دیگر شاهد رونق این فرودگاه باشیم.

انتهای پیام/د.ا

پرواز حجاج از فرودگاه همدان قطعی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.