معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آماری که از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود، باید قابل راستی‌آزمایی بوده و تصویر درستی از وضعیت اشتغال را نشان دهد.

آمار واقعی بیکاران مشخص نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : برای تحقق این هدف، وجود یک سیستم یکپارچه برای رصد وضعیت اشتغال ضروری است.

وی با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین چالش کنونی جامعه است، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای حمایت از اشتغال‌زایی بسیج شوند.

وی افزود: آماری که از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود، باید قابل راستی‌آزمایی بوده و تصویر درستی از وضعیت اشتغال را نشان دهد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، اهتمام جدی دبیرخانه کارگروه اشتغال استان را در این راستا خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، واحد‌های تولیدی و صنفی بخش خصوصی نیز در این زمینه باید، توجیه شوند.

جهانگیری  تصریح کرد: شاخص‌های اشتغال واقعی و نحوه اعلام آمار به دستگاه‌های متولی اشتغال و واحد‌های تولیدی و صنفی ابلاغ شود تا در تصمیم‌گیری‌ها بتوانیم به آمار کارشناسی شده و قابل استناد دسترسی داشته باشیم.

در این نشست برنامه‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی و نحوه فعالیت سامانه‌های رصد وضعیت اشتغال استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

بررسی برنامه‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی و نحوه فعالیت سامانه‌های رصد وضعیت اشتغال استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.