مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان بیش از هشت میلیارد ریال به مردم مناطق سیل زده کشور کمک کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد قندهاری، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طبق این گزارش، در روز‌های نخست حادثه، تعداد ۱۰ دستگاه کانکس آموزشی مجهز به استان لرستان ارسال شد، همچنین، مدارس استان، قبل از وصول بخشنامه و به شکل خودجوش در خصوص ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هموطنان سیل زده پیش قدم شدند.

محمد قندهاری کمک‌های جمع آوری شده نقدی را تا پایان اردیبهشت امسال، بیش از ۲ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال در قالب تعهد فرهنگیان و به شکل کسر از حقوق عنوان کرد و افزود: بیش از پنج میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال هم به صورت نقد به حساب هدایای خاص آموزش و پرورش استان و بیش از چهار میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال نیز در ۲ مرحله به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان واریز شده است.

وی با قدردانی از فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان، تمام مبلغ جمع آوری شده را بیش از هشت میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال دانست و گفت: البته مبلغ چهار میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۹۵۰ ریال از این مبلغ واریز شده است و بقیه آن نیز پس از وصول واریز می‌شود.
 
استان اصفهان در حادثه سیل اخیر، استان معین و کمک استان خوزستان تعیین شده بود.
انتهای پیام/ی
 

کمک فرهنگیان اصفهانی به مناطق سیل زده

برچسب ها: سیل ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.