استاندار همدان گفت: باید بیمارستان‌های همدان به عنوان قطب پزشکی تجهیز شود.

ضرورت تجهیز بیمارستان‌های همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که در استان با توجه به شرایط کشور و محدودیت منابع باید کار‌ها را اولویت‌بندی کنیم اظهار کرد: مهمترین کارهای که بیشترین بهره‌وری را دارد باید به جد پیگیری شود.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی سه ساله استان همدان افزود: این سند نقشه راهی برای استان همدان است و مسیر توسعه استان به دقت مشخص شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه براساس سند توسعه استان سالانه باید ۲۰ هزار شغل در استان همدان ایجاد شود افزود: ۶۰ هزار شغل در مدت سه سال با ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز پروژه‌هایی که در این جلسه مطرح شد شرایط مناسبی دارد  بیان کرد: استان همدان دارای هزار بیکار است و بعد از استان سمنان، همدان دومین استان در نرخ بیکاری است.

شاهرخی با اشاره به اینکه همدان از استان‌های پویای کشور است افزود: در حوزه راه ۱۵ پروژه قابل توجه وجود دارد و استان همدان در راه آهن شاهراه است.

وی اظهار داشت: باید بیمارستان‌ها به عنوان قطب پزشکی تجهیز شود ودر این باره به دنبال ایجاد مرکز پیوند غرب کشور در استان همدان هستیم.

شاهرخی با بیان اینکه با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور توافق شده تا اولویت ثبت جهانی با تپه هگمتانه و بعد تپه نوشیجان باشد که پرونده آن آماده ارسال است افزود: همین شرایط باید برای جهانی شدن مبل و منبت ملایر و تویسرکان که تابستان نمایندگان به همدان سفر خواهند کرد، انجام می‌شود.

وی در رابطه با جذب اوراق افزود: فرصتی برای جذب اوراق باقی نمانده و اگر تا پنج شنبه آینده دستگاهی اوراق خود را جذب نکرده باشد ضمن تذکر به آن دستگاه، دیگر دستگاه‌ها که فهرست داده‌اند می‌توانند اوراق را گرفته و هزینه کنند.
انتهای پیام/ج

بیمارستان ها تجهیز شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.