صدا و سیمای مرکز قزوین در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با ویژه برنامه‌های «طوبی»، «چراغ هدایت» و «آفتاب تشیع» همراه مخاطبان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به گفته حسن اکبری مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین؛ ویژه برنامه‌های «طوبی»، «چراغ هدایت» و «آفتاب تشیع» با هدف معرفی سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سبک زندگی ائمه معصومین (ع) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

اکبری افزود: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «طوبی» جمعه شب ساعت ۲۱:۱۵ و در خلال برنامه‌های «صبح و زندگی» و «تا آسمان» روز شنبه ساعت ۸:۵۰ و ۱۲:۲۷ به تبیین جایگاه آموزه‌های امام صادق علیه السلام در امور تربیت دینی و آمیختگی این آموزه‌ها با گزاره‌های علمی و تخصصی آن حضرت برای طراحی سبک زندگی علوی و نبوی می‌پردازد.

وی افزود: رادیو قزوین هم در همین چارچوب ویژه برنامه‌های «چراغ هدایت» و «آفتاب تشیع» را با بخش‌های متنوعی همچون مداحی، نغمه‌های مذهبی و گفتگوی کارشناسی طراحی کرده است که برنامه «چراغ هدایت» در شب شهادت حضرت امام صادق (ع) و عصر روز شنبه ساعت ۱۸ و ویژه برنامه «آفتاب تشیع» در صبح روز شنبه ساعت ۱۰ صبح روی آنتن می‌روند.

انتهای پیام/ک

چهار ویژه برنامه روی آنتن شبکه قزوین می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.