معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: سنگ ناایمن دروازه قرآن شیراز، منفجر می‌شود.

تخریب تخت سنگ در حال سقوط در دروازه قرآن شیراز/مردم روز شنبه دروازه قرآن نروندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: سنگ ناایمن در ارتفاعات مشرف به آرامگاه خواجوی کرمانی و دروازه قرآن، شنبه با روش انفجار نرم، خرد و برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این عملیات اجرایی ظرف چند ساعت به اتمام خواهد رسید، ادامه داد: شهروندان شیرازی و مسافران این شهر هرگز به صورت پیاده و سواره از اولین ساعات شنبه هشتم تیرماه ۹۸ از محل دروازه قرآن تردد نکنند و از مسیر‌های جایگزین برای عبور و مرور استفاده کنند.

آرگیو اضافه کرد: از شهروندان و اهالی شیراز درخواست دارم که شنبه به هیچ وجه برای تماشا و فیلم برداری در محل دروازه قرآن حضور پیدا نکنند، زیرا با انجام روش انفجار احتمال پرتاب سنگ تا فاصله زیادی از این محل وجود دارد و ممکن است خطراتی برای کسانی که در نزدیکی این منطقه حضور داشته باشند ایجاد شود.

در فروردین ماه امسال تصویری از یک بلوک سنگی چندین تنی در ارتفاعات مشرف بر دروازه قرآن در حالتی نامتعادل در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست می‌شود؛ این تصاویر احتمال سقوط این بلوک سنگی را به مخاطبان گوشزد کرده است.
انتهای پیام/م

انفجارسنگ ناایمن دروازه قرآن شیراز

برچسب ها: شهرداری ، فیلم ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار