مردم ولایتمدار سمنان در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از پیکر شهدای تازه تفحص شده استقبال می‌کنند.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در تفحص‌های اخیر پیکر شهیدان علی اکبر تشرعی از سمنان و حسین امینیان از شاهرود شناسایی شده و مردم سمنان در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از این دو شهید به همراه دو آلاله گمنام استقبال می‌کنند.

وی افزود: آئین استقبال و وداع پایانی با این شهدا در سمنان، ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه از میدان مادر به سمت مسجد المهدی برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد حسن سلامی ابراز داشت: پیکر پاک دو شهید گمنام و شهید تشرعی ساعت ۸:۳۰ روز یکشنبه نهم تیرماه سال ۹۸ از ورودی جاده سلامت در شهرک روزیه سمنان تشییع خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: پیکر پاک شهدای گمنام در جاده سلامت و پیکر پاک شهید تشرعی در بارگاه مطهر امامزاده علی اشرف سمنان به خاک سپرده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: زمان و مسیر تشییع پیکر پاک شهید حسین امنیاین در شاهرود هم به زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: شهیدان تشرعی و امینیان، ۱۸ و ۱۹ ساله بودند که در عملیات رمضان و مسلم ابن عقیل به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و پیکر مطهر آنان در مناطق شرق بصره و سومار تفحص شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه قائم استان سمنان از مردم شهید پرور و قدرشناس این استان دعوت کردند تا در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر این شهدا شرکت کنند.

انتهای پیام / م

آئین استقبال و وداع پایانی با این شهدا در سمنان

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.