با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان بوشهر و با هماهنگی دستگاه قضایی، محموله شش میلیون و ۷۸۵هزارو ۵۶۵ لیتری نفت کوره کشف و توقیف شد.

کشف و توقیف ۷ میلیون لیتر نفت کوره در بوشهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این محموله بزرگ حدود هفت میلیون لیتر نفت کوره بود که قاچاقچیان قصد داشتند با عنوان هیدرو کربن سنگین آن را از کشور خارج کنند که در گمرک بوشهر کشف و توقیف شد.

 ۲ شرکت نفتی در بوشهر در محموله هایی جداگانه مقدار ۳ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۳۶۱ لیتر نفت کوره را در یک مرحله و مقدار سه میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۰۴ لیتر دیگر در مرحله ای دیگر بعد از تخلیه در مخازن استیجاری به وسیله تانکر به مخازن کشتی با اظهار هیدروکربن سنگین منتقل کرده بودند.

قاچاقچیان قصد داشتند این محموله ها را به یکی از کشورهای همسایه ارسال کنند که با اقدام به موقع و انجام آزمایش های فنی و مشخص شدن اینکه مشمول سوخت یارانه ای شده و قاچاق محسوب می شود محموله ها توقیف شدند.

براساس این گزارش، در این رابطه ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان بوشهر آمادگی خود را برای دریافت گزارش های مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۳ و صندوق پستی ۱۱۱۱ اعلام نموده است.

انتهای پیام/م

حدود ۷ میلیون لیتر نفت کوره در بوشهر کشف شد

برچسب ها: گمرک ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.