در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ابراهیم مرادیان به عنوان مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان بوشهر معرفی شد.

مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان بوشهر معرفی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر در آیین معارفه مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان بوشهر با تقدیر از رشد و بالندگی دیوان محاسبات بویژه در سال‌های اخیر افزود: با توجه به اینکه درگیر جنگ اقتصادی با دشمن بودیم انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب مرتبط با موضوعات اقتصادی نشان از اهمیت حوزه اقتصادی در جامعه است.

وی بیان کرد: جایگاه دیوان محاسبات در جامعه بسیار حائز اهمیت است چراکه تلاش دارد با اجرای حسابرسی از بروز انحراف در مسیر اجرای قانون پیشگیری کند.

معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه و مدیر کل هماهنگی استان‌های دیوان محاسبات کشور هم با تاکید بر توجه به پیشگیری از تخلف در دستگاه‌های اجرایی گفت: با وجود اینکه وظیفه دیوان محاسبات طبق قانون، برخورد و اقتدار است، اما بیش از یک دهه شعار پیشگیری سرلوحه قرار گرفته است.

محسن عمرانی با تاکید بر آشنایی مدیران با قوانین برای جلوگیری از تخلف و فساد در ادارات بیان کرد:آگاهی داشتن از قانون مانع از وقوع تخلف و فساد می‌شود که در این راستا بسیاری از تخلفات به سبب ناآگاهی مدیران حادث می‌شود.

وی کوچکترین تخدی از قانون را سبب بروز فساد دانست و تصریح کرد: اگر مدیری پست و جایگاهی را می‌پذیرد باید تخصص لازم داشته باشد تا از وقوع فساد پیشگیری کند.

در این آیین ضمن قدردانی از خدمات سید یعقوب حسینی مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان بوشهر، ابراهیم مرادیان به عنوان مدیر کل جدید این سازمان معرفی شد.

مرادیان پیش از این سابقه مدیریتی دیوان محاسبات استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/م

ابراهیم مرادیان مدیر کل دیوان محاسبات استان بوشهرشد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.