سرمربی جدید استقلال گفت: ورزش نقش خوبی در اتحاد و همدلی بین کشورها دارد و من سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال در مصاحبه با سایت «gianlucadimarzio» ایتالیا گفت: من جوان ساده‌ای هستم که فوتبال را دوست دارم. در دوران فوتبالی ام بدون شک اشتباهات زیادی مرتکب شدم، اما به خاطر این اشتباهات به یک مربی بهتر تبدیل شدم.

وی افزود: اینجا اختلافات فرهنگی زیادی با کشور‌های غربی دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری قدیمش است. فرهنگ ایران بیشتر شبیه به ترکیه است.

استراماچونی درباره کشور ایران گفت: ایران دارای منابع طبیعی بزرگ است و چهارمین کشوری است که بیشترین صادرات نفت را دارد. البته در زمینه گاز نیز در رده دوم دنیاست. استقلال برای آخرین بار در سال ۲۰۱۳ قهرمان شده است.

استراماچونی درباره حضور جوزپه پارونه، سفیر ایتالیا گفت: باعث افتخارم است که او در مراسم معارفه من حضور داشت. دیدیم که فوتبال و ورزش چه نقش خوبی در اتحاد و همدلی دارد. من سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم.

سرمربی جدید استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال شور و شوق غیرقابل وصفی دارند. باشگاه استقلال تاریخ پرافتخاری دارد. من برای این چالش آماده هستم. می‌دانم کار سختی دارم، اما برایم این چالش جالب است.


بیشتر بخوانید:

استراماچونی در ایران خانه‌دار می‌شود

آخرین وضعیت ستاره‌های بیرون مانده در استقلال

گزینه دروازه‌بانی استقلال، با شهرخودرو قرارداد دارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار