معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از روستا‌های سیل زده شادگان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا اکبری، معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در روستا‌های سیل زده شادگان آخرین وضعیت جاده‌های روستایی مناطق سیل زدگان این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

روستا‌های سیل زده ابوشلوگ و صراخیه شادگان که بیش‌ترین خسارت را در سیل فروردین ماه امسال متحمل شدند روز چهارشنبه مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه قرار گرفتند.

اکبری در این بازدید در جریان روند ترمیم و احداث راه‌های روستایی شهرستان شادگان قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پس از بازدید از مسیر‌های روستایی شادگان، دریسیه بخش دارخوین، عبودی بخش خنافره، جاده بوزی گرگر، مسیر دهستان حسینی و محور سه راهی خور دورق و تعدای از روستاه‌های واقع در مسیر‌های ذکر شده بر لزوم اهتمام ویژه برای رفع مشکلات و بهسازی راه‌های روستایی بازدیده شده تاکید کرد.

همچنین در نشست برگزار شده در روستای گاهن بخش مرکزی شادگان تامین ۲ دستگاه لودر،۲ دستگاه کمپرسی، یکدستگاه آپپاش، یکدستگاه غلتک و یکدستگاه گریدر به منظور بازسازی و تعمیر جاده‌های روستایی موافقت شد.

طغیان رودخانه‌های کارون، کرخه و دز ناشی از بارش‌های سنگین در مناطق بالادست در فروردین ماه امسال موجب وقوع سیلاب در مناطقی از استان خوزستان و تخلیه ده‌ها روستا شد.

انتهای پیام/گ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روستا‌های سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.