مدیرعامل نفت آبادان گفت: با بررسی تمام گزینه‌ها توسط هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، به زودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان که در سمت خود به تازگی ابقا شده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط فعلی این تیم بیان کرد: وقفه‌ای که در انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعاملی افتاد، صد درصد در آماده سازی تیم تاثیر بالایی دارد. همه چیز را در این دنیا در حالت سخت افزاری می‌توان، اما زمان را نمی‌توان خرید.

عیسی زاده در مورد دست‌های پشت پرده در انتخاب سرمربی گفت: برخی در رویای خود بحث دلالی در صنعت نفت آبادان را پیش می‌کشند که همچین چیزی اصلا صحت ندارد. هر اتفاقی از قبیل برگزاری اردو‌ها هم بخواهد بیافتد به نظر سرمربی بر می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: چند روزی است هواداران نام چند سرمربی از جمله کرانچار، مجید جلالی، علی دایی، دراگان اسکوچیچ و ... را بر سر زبان‌ها انداخته اند که حضور برخی از آن‌ها در لیست انتخابی ما صحت ندارد. به هر حال با بررسی که از طرف اعضای هیئت مدیره صورت گرفته است، به زودی سرمربی جدید تیم صنعت معرفی خواهد شد.

او ادامه داد: بازیکنانی که با ما قرارداد دارند در تیم ماندنی هستند و هدف این است که جوانان مجددا در تیم حضور پیدا کنند، حتی با بازیکنان با تجربه و خارجی نیز صحبت شده و آن‌ها هم در تیم خواهند ماند.


بیشتر بخوانید:

قربانی: امیدوارم تمرینات صنعت نفت آبادان زودتر آغاز شود/ مشکلات به زودی حل خواهد شد

صنعت نفت در مقابل پرسپولیس محروم است؟

۴۶ روز سخت و بلاتکلیفی چهار نیمکت داغ لیگ برتری

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان انتخاب شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار