رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه دو بندرعباس از افزایش حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه دو بندرعباس گفت: تعدادحامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در بندرعباس افزایش یافته است.

سیروس قاسمی افزود:دو هزار و ۸۷۵ حامی نیکوکار حمایت فرزندان معنوی خود را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در منطقه دو بندرعباس بر عهده‌دارند.
وی افزود: ۴۰۱ خیر هرمزگانی در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان طرح اکرام و محسنین کمیته امداد منطقه دو بندرعباس پیوستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه دو بندرعباس گفت: هم‌اکنون ۸۸۹ فرزند یتیم و محسنین از حمایت حامیان خیراندیش در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

سیروس قاسمی افزود:حامیان در بخش‌های مختلفی مانند معیشت، مسکن، تحصیلی، درمان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک می‌کنند.
وی گفت: در سال گذشته حامیان یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه دو بندرعباس گفت: با تقدیر از همراهی مردم خیر و نیکوکار با کمیته امداد، افزود: متقاضیان طرح اکرام ایتام می‌توانند با مراجعه به اداره کمیته امداد منطقه دو بندرعباس واقع در سه‌راه ۲۲ بهمن و یا از طریق سامانه تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام اعلام همکاری نمایند که در حداقل زمان برای ثبت‌نام طرح اکرام اقدام خواهد شد.

پارسال حامیان یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند.

انتهای پیام/ر

حمایت خیران هرمزگانی از ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.