علی آقا یحیایی گفت: هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران جاده‌ای در حوادث احتمالی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی آقا یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به آغاز سفر‌های تابستانی و طرح امدادی هلال احمر در استان سمنان گفت: بیش از ۵۰۰ امدادگر در طرح ویژه امداد تابستانه مشارکت دارند که اجرای این طرح تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد.

وی از خدمات‌دهی ۳۵ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان به مسافران خبر داد و افزود: ۱۶ پایگاه ثابت، ۷ پایگاه موقت، یک پایگاه امداد هوایی، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، تیم کشیک واکنش سریع، کشیک ستادی و ۸ کشیک شهرستانی مراکز شهرستان‌ها در قالب این پایگاه‌ها خدمت می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با اشاره به برخی امکات امدادی در این استان اضافه کرد: برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۷ دستگاه خودرو نجات و یک فروند بالگرد به صورت آماده باش در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: در هر یک از این پایگاه‌ها علاوه بر مواد غذایی و اسکان اضطراری، امدادگران و نجاتگران در پایگاه‌ها حضور داشته تا به حادثه دیدگان خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام / م

آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در طرح ویژه امداد تابستانه

 

 

وی اظهار کرد:

یحیایی افزود: هموطنان در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.