مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از تصویب سهمیه کاغذ برای نشریات مکتوب کرمانشاه خبر داد و گفت : پیگیر سهمیه فیلم و زینک نیز برای روزنامه‌ها هستیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،وحد نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از تصویب سهمیه کاغذ نشریات استان کرمانشاه یاد کرد و گفت : این سهمیه در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده و از امروز برای تخصیص این سهمیه برای مدیران مسئول نشریات پیامک ارسال خواهد شد.

وی گفت : سهمیه کاغذی که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده بر اساس درخواست مدیران مسئول نشریات تعیین می‌شود و بزودی قابل دریافت خواهد بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از پیگیری و مکاتبات متعدد برای در نظر گرفتن سهمیه فیلم و زینک یارانه‌ای برای نشریات استان هم خبر داد و افزود: این سهمیه نیازمند تصویب است و روند تخصیص آن زمان‌بر خواهد بود.

نیشابوری با بیان اینکه طی چند وقت اخیر گرانی کاغذ و هزینه‌های چاپ مشکلات متعددی را برای نشریات استان رقم زده، اظهار کرد: برخی نشریات موقتا تعطیل شدند، برخی تیراژ خود را کاهش دادند و برخی نیز مجبور به تعدیدل نیرو شدند.

وی گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰ نشریه مکتوب محلی و نمایندگی نشریات سراسری در کرمانشاه فعالیت دارند .

 

 

انتهای پیام/د

سهمیه کاغذ در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.