فرهادی با اشاره به اینکه طی ۳۰ جلسه‌ای که با شورایاری‌ها برگزار شد ۲۵۴ مصوبه صورت گرفت گفت: ۱۵۰ مصوبه با همکاری شورایاری‌ها اجرایی شد.

کاظمی/ ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در انتخابات شورایاری‌ها انتخاب می‌شوند/ اجرای ۱۵۰ مصوبه با همکاری شورایاری‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران صبح امروز در اولین گردهمایی اعضای هیئت‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران که در تالار ایوان شمس برگزار شد گفت: این انتخابات سبب می‌شود که بالای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در تهران به انتخاب مردم به کمک شهرداری بیایند.

وی با اشاره به اینکه شورای محله در قانون اساسی پیش بینی شده، ولی مراحل آن باقی مانده اظهار کرد: در یک سال گذشته اقداماتی را با اعضای شورای شهر شروع کردیم و دیدیم که ظرفیت بالایی در شورایاری‌ها وجود دارد.

فرهادی با تاکید بر اینکه شورایاری‌ها بهترین رابط شهرداری و حوزه‌های مردمی هستند، گفت: در حوزه‌های اجتماعی مانند اعتیاد و زنان بی سرپرست می‌توان از ظرفیت شورایاری‌ها استفاده کرد.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته این انتخابات، ۳۰ جلسه در ۲۰ منطقه در مناطق تهران با شورایاری‌ها برگزار شد گفت: نتیجه آن ۲۵۴ مصوبه بود که ۱۵۰ مصوبه با همکاری شورایاری‌ها اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در موضوعه شورایاری‌ها تلاش ما این بود که این انتخابات به محرم و صفر و انتخابات پایان سال برخورد نکند، اظهار کرد: از این جهت این انتخابات را در مرداد برگزار خواهیم کرد و به نظر ما این کار یک مشارکت مقدماتی در انتخابات خواهد بود.

فرهادی با اشاره به اینکه در دوره قبل بالای ۵۰۰ هزار نفر در انتخابات شورایاری‌ها شرکت کردند، گفت: باید تلاش کنیم که در این دوره هم یک انتخابات کم نظیر برگزار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار