امام جمعه بندرعباس گفت:راه اندازی و حمایت از تولید، چرخه اقتصاد جامعه را قوی‌تر و وابستگی به نفت را کمتر می کند.

نماز به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،  آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:راه اندازی و حمایت از تولید، چرخه اقتصاد جامعه را قوی‌تر و وابستگی به نفت را کمتر می‌کند.

وی افزود: در شرایط تحریم تحمیلی از سوی استکبار جهانی، پرداخت مالیات بهترین جایگزین خروج نفت از درآمد‌ها و راهی برای اقتصاد مقاومتی است.

خطیب نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به اینکه باید در بخش‌های صنعت و کشاورزی حمایت‌های بیشتری صورت گیرد گفت: تولید فکر و اندیشه نیز باعث افزایش علم و پیشرفت در کشور می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز قلم افزود: قلم‌های مقدس در کشور اسلامی ایران باید هدف دار و متناسب با نیاز‌های مردم جامعه هماهنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروزه جامعه به امید حقیقی نیاز دارد و اصحاب قلم علاوه بر ترویج دین داری و عفت عمومی، این وظیفه را نیز برعهده دارند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: کمک همه مردم جامعه به ارگان‌هایی مانند کمیته امداد و تبلیغات اسلامی که امام راحل بنیانگذار آن‌ها بوده است باید بیش از هر چیزی در اولویت قرار گیرد، زیرا افرادی به حمایت‌های دنیوی و اخروی این دو نهاد نیاز دارند.


انتهای پیام/ز


خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.