طرح آمارگیری از گردشگران ملی از تاریخ ٩٨/٤/١٥ لغایت ٩٨/٥/٤ در سراسر کشور با مراجعه ماموران آمارگیر به ٣٧٠٠٠ خانوار نمونه انجام می شود.

امسال طرح آمارگیری از گردشگران ملی در سال جاری اجرا می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز آمار، سمینار آموزشی طرح آمارگیری از گردشگران ملی-بهار ١٣٩٨، با هدف جمع آوری آمار و اطلاعات فعالیت‌های گردشگری خانوار از قبیل تعداد سفر، مقصد، نوع سفر، هدف سفر، شیوه سفر، نوع وسیله مورد استفاده، محل اقامت، نفر شب اقامت، هزینه‌های سفر و همچنین ویژگی‌های اجتماعی اعضای خانوار مانند سن، جنس، وضع سواد، مدرک تحصیلی، وضع فعالیت و وضع اشتغال، در روز‌های ٤ و ٥ تیر ماه، توسط مرکز آمار ایران برای کارشناسان معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: استان کردستان دارنده بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در خرداد/شکاف نرخ تورم استان‌ها ۱۳.۷ درصد 


امسال طرح آمارگیری از گردشگران ملی، اجرا می‌شود، در این طرح مأموران آمارگیر با مراجعه به ٣٧٠٠٠ خانوار نمونه، اطلاعات تفصیلی مورد نظر را در قالب پرسشنامه جمع‌آوری خواهند کرد.

در این طرح آمار و اطلاعات مربوط به سفر‌های فصل بهار خانوار‌ها جمع‌آوری خواهد شد. این طرح از تاریخ ٩٨/٤/١٥لغایت ٩٨/٥/٤ در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

پیش از این طرح مذکور در سال‌های ١٣٨٧، ١٣٩٠ تا ١٣٩٧ (به جز سال ١٣٩٤) توسط مرکز آمار ایران به اجرا درآمده و نتایج آن منتشر شده است.

انتهای پیام/

اجرای طرح آمارگیری از گردشگران ملی از تاریخ ٩٨/٤/١٥لغایت ٩٨/٥/٤ در سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار