توبیخ مدیران متخلف، جریمه‌ پیمانکاران و بازگشت حقوق از دست رفته به پرسنل مخابرات منطقه قم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: به کلیه مدیرانی که مسئولیت نظارت بر فعالیت های پیمانکاران را بر عهده دارند تذکر می دهم که وظایف خود را در چارچوب ضوابط و مقررات به درستی انجام دهند تا بار دیگر شاهد این وضعیت اسفناک در شرکت مخابرات ایران نباشیم.

توبیخ مدیران متخلف، جریمه‌ی پیمانکاران و بازگشت حقوق از دست رفته به پرسنل مخابرات منطقه قم

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس سیدمجید صدری در پی بررسی عملکرد پیمانکاران مخابرات مناطق در نحوه‌ی ارائه‌ی سرویس و پاسخگویی به مشترکان، در اینستاگرامش نوشت:

در بازدیدی که در هفته گذشته از مخابرات منطقه قم داشتم مطلع شدم پیمانکاران پشتیبانی خدمات مشترکین طرف قرارداد مخابرات منطقه، حقوق و مزایای کارمندان خود را در سه سال اخیر بطور کامل پرداخت نکرده است.
موضوع را برای بررسی به دفتر مرکزی بازرسی شرکت مخابرات ایران سپردم و بر اساس گزارش دریافتی مشخص شد مبلغ بدهی پیمانکاران به پرسنل برای مدت هفت ماه حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.
برای مثال از حقوق ۱/۷ میلیون، فقط حدود یک میلیون تومان به هر نفر پرداخت شده است و این تنها بخشی از عملکرد سه ساله پیمانکاران منطقه است که در حال بررسی کامل فعالیت آنها در این مدت هستیم.
به مدیر مخابرات منطقه دستور دادم مدیرانی که در انجام وظیفه نظارتی خود قصور کرده اند را خلع نموده و پیمانکاران را مکلف نماید تا هر چه سریعتر بدهی خود را به پرسنل مطابق قوانین پرداخت نماید.
به کلیه مدیرانی که مسئولیت نظارت بر فعالیت های پیمانکاران را بر عهده دارند تذکر می دهم که وظایف خود را در چارچوب ضوابط و مقررات به درستی انجام دهند تا بار دیگر شاهد این وضعیت اسفناک در شرکت مخابرات ایران نباشیم.
پرسنل زحمت کش بابت ادامه کارشان نگرانی نداشته باشند و اگر پرسنل عزیز در سراسر کشور به مورد مشابهی برخوردند حتما از طریق کانال‌های ارتباطی موضوع را به اطلاع من برسانند تا در اسرع وقت رسیدگی نمایم.
تاکید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به رعایت حق‌الناس، مسئولیت مدیران این حوزه را دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار