مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مدیران پرسپولیس یا با اصول مذاکره آشنا نیستند یا آن را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین نژاد فلاح، مدیر عامل سابق باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران با انتقاد از نحوه مذاکره مدیران این باشگاه با گزینه های سرمربیگری این تیم برای فصل آینده، اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس به همراه مدیرعامل، بدون استراتژی به کشور ثالثی بروند و بخواهند مربی تیم را آنجا انتخاب کنند کار بسیار نادرستی است. من در استانبول با برانکو قرارداد امضا کردم اما طی چند تماس تلفنی که هر کدام چند ساعت طول کشید روی تمام بندهای قرارداد به توافق رسیدیم.  

نژاد فلاح در ادامه بیان کرد: در آن زمان برانکو مشکل مالیاتی داشت و نمی توانست به ایران بیاید، برای این که زمان را از دست ندهیم و بتوانیم مشکل مالیاتی او را حل کنیم مجبور شدم به ترکیه بروم که آن هم فقط برای امضای قرارداد بود. مدیر عامل باید در باشگاه باشد و افراد مورد نظر را برای مذاکره به باشگاه بیاورد نه اینکه اینگونه برای مذاکره با گزینه های سرمربیگری راهی کشور ثالث شود.

وی افزود: باید با هواداران صادق باشیم، اگر هوادار در جریان کارهای مسئولان باشگاه باشد حامی آن ها می شود و از مدیران حمایت می کند. باشگاه در ابتدا باید یک برنامه ای ترسیم کند. مدیران پرسپولیس در گام نخست سراغ یحیی گل محمدی رفتند و نتوانستند با یک مربی که هوادار تیم هم بود به توافق برسند. این نشان می دهد که مدیران باشگاه خیلی با اصول مذاکره آشنا نیستند یا آن را رعایت نمی کنند.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید پرسپولیس سه شنبه مشخص می‌شود

پرسپولیسی‌ها منتظر تایید سرمربی جدید

مذاکرات پرسپولیس با چاچیچ نهایی شد


انتهای پیام/

اظهارات نژاد فلاح در خصوص روند مذاکره مدیران باشگاه پرسپولیس با گزینه های سرمربیگری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار