شهاب گفت: به دنبال شکست‌های گذشته دشمن، معامله قرن نیز شکست می‌خورد و اسرائیل از صحنه روزگار محور می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ داود شهاب عضو مجلس سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دوشنبه شب در دومین همایش بزرگ «شباب‌المقاومت» که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی گفت: ترامپ امروز با معامله قرن می‌خواهد به ملت‌ها مسلط شود، اما باید بداند که زمان تسلط به پایان رسیده و اگر چند نفر از این امت با آن‌ها همراه شده‌اند به معنای همراهی امت اسلام با او نیست.

وی اضافه کرد: جوانان امت اسلام مسؤولیت‌های خود را می‌دانند و مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد همانطور که جوانان فلسطینی خواب را از دشمن گرفته‌اند.

عضو مجلس سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: پشت ملت فلسطین به جبهه مقاومت گرم است، جبهه‌ای که به جوانانی آگاه اتکا دارد به همین علت توطئه دشمن از بین بردن آگاهی جوانان است و ما باید در جبهه مقابل به دنبال تقویت این آگاهی باشیم.

وی از نزدیکی شدن به زمان برگزاری کنفرانس منامه علیه ملت فلسطین یاد کرد و گفت: آن‌ها می‌خواستند که این کنفرانس تاثیرگذار باشد، اما به برکت موضع گیری‌های ملل اسلامی دشمن نتوانست به هدف اصلی خود برسد.

داوود شهاب با بیان اینکه ملت فلسطین، ملتی دارای رسالت و هدف است، تصریح کرد: دشمن امت اسلامی را هدف قرار داده است به همین علت فشار به ایران فشار به امت اسلامی است.

وی ادامه داد: با وجود دشمنی‌های مستمر دشمن، امروز آگاهی جوانان و ملل مسلمان نسبت به گذشته بیشتر شده است و امت اسلام همچنان در مسیر درست حرکت می‌کند و توطئه‌های دشمن به شکست می‌انجامد چراکه ملت مسلمان ملتی متمدن هستند و به دنبال شکست‌های گذشته دشمن، معامله قرن نیز شکست می‌خورد و اسرائیل از صحنه روزگار محور می‌شود.

انتهای پیام/الف

شکست معامله قرن حتمی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار