مدل‌های H۳۰ کراس، لیفان X۵۰، ساندرو استپ‌وی و برلیانس کراس در اوایل دهه ۹۰ شمسی وارد بازار کشورمان شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پایین آمدن تب خرید و فروش شاسی‌بلند‌های جمع و جور، مشتریان ایرانی از اوایل دهه ۹۰ شمسی به سمت و سوی خرید کراس‌اور‌های کوچک رفتند که مدل‌هایی مانند H۳۰ کراس، لیفان X۵۰، ساندرو استپ‌وی و برلیانس کراس از جمله اولین‌های این کلاس در بازار کشورمان محسوب می‌شوند.
 
برلیانس کراس
برلیانس کراس، که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان مدلی مفهومی و با نام C۳ کراس رونمایی شده بود، در سال ۹۶ به خط تولید پارس خودرو آمد. این خودرو مانند دیگر هم‌قطارانش، در واقع یک هاچ‌بک سایز بزرگ است و علی‌رغم ابعاد کمش، فضای داخلی قابل قبولی دارد.
 
برلیانس کراس
 
همچنین اگر به گرافیک چراغ‌های جلو، تغییر جلوپنجره، رینگ جدید و همچنین به اضافه‌شدن باربند دقت کنید، متوجه تفاوت‌های مختصرش با H۳۲۰ می‌شوید.
برلیانس کراس
 
برلیانس کراس از دید برخی از مشتریان، جزو همان چینی‌های بحث‌برانگیز است و هرچند از نظر آپشن، حرف چندانی برای گفتن ندارد و کیفیت ساختش نیز مشابه H۳۲۰ از آب درآمده، ولی به لطف پلتفرم مشترکش با خانواده H۳۰۰، هم خدمات پس از فروش خوبی دارد و هم از بازار دست‌دوم گرمی بهره می‌برد. البته لازم به گفتن نیست که برلیانس کراس برای رسیدن به بازار رقیب فرانسوی‌اش، هنوز راهی طولانی را در پیش‌روی خود دارد.
برلیانس کراس
 
آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.
برلیانس کراس
برلیانس کراس
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار