تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو، هفته آینده در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

بازی دوستانه بین آماده‌ترین تیم‌های لیگبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیداری تدارکاتی روز جمعه هفته‌ی آینده تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو، در شهر مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

در بین ۵ تیم اول جدولِ لیگ برتر هجدهم، این ۲ تیم شرایط بهتری دارند و توانستند با مربیان سال گذشته شان برای ۶ صل جدید به توافق برسند. اما تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز با تغییر مربیانشان روبرو شدند و حالا این ۲ تیم که با ثبات بیشتری پا به فصل نقل و انتقالات گذاشتند، حالا در دیداری تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

طبق اعلام یکی از مدیران تیم فوتبال شهر خودرو این بازی روز ۱۴ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود که البته برخی خبرگزاری‌ها به اشتباه فردا (چهارشنبه) را تاریخ برگزاری این بازی عنوان کردند.

شهر خودرو در پی آماده سازی هرچه بهتر جهت حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، به احتمال فراوان پس از این بازی راهی خارج از کشور می‌شود. از طرفی سپاهانی‌ها هم که در راستای آماده سازی خود برای حضور در لیگ نوزدهم، اردوی پیش فصل شان را فعلا در ایران و کردانِ کرج تدارک دیده اند اما اردوی خارجی شان بین بلژیک یا ترکیه هنوز قطعی نشده است.


بیشتر بخوانید:

پدیده ، سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس جریمه شدند

نام تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تغییر کرد

سرآسیابی: مذاکره پرسپولیس با گل‌محمدی کار درستی نبود


انتهی پیام/

بازی دوستانه بین تیم های سپاهان و شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار