اقدام اخیر آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید بیانگر میزان بحران و بن‌بست در واشنگتن و محدود بودن گزینه‌های آن در مقابل ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الاخبار در مطلبی درباره جدیدترین تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان نوشت: درحالی که مایک پمپئو و جان بولتون (وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا) فرستادگان دونالد ترامپ برای اطمینان بخشی به متحدان واشنگتن در حال رفت و آمد میان تل‌آویو، جده و ابوظبی هستند، کاخ سفید راهکاری جز صدور بیانیه‌های محکومیت و اعمال تحریم‌های نمادین علیه ایران ندارد و در این زمینه و در اقدامی بی‌سابقه رئیس جمهور آمریکا روز گذشته دستور اعمال تحریم‌های اضافی علیه ایران را صادر کرد که شخص (آیت‌الله) علی خامنه‌ای رهبر ایران را شامل شد.

در این مطلب آمده است: از زمان سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های خلیج (فارس) دونالد ترامپ عاجز و ناتوان به نظر می‌رسد و به دنبال ماجراجویی و اقدام نظامی که بر روند تبلیغات انتخاباتی آینده او تاثیر بگذارند، نیست و پاسخ او در این شرایط اطمینان بخشی به متحدان واشنگتن است و اینکه میزان توان بازدارندگی در برابر تهران به شکل خود باقی می‌ماند. آخرین ترفند این مرد (ترامپ) اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است که این تحریم‌ها برای نخستین بار شخص (آیت‌الله) علی خامنه ای، نهاد آن (رهبری) و هشت تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که قبلا در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار گرفته بودند‏، شامل می‌شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: اقدام نمادین دیروز ترامپ میزان بحران و بن‌بست آمریکایی‌ها و محدود بودن گزینه‌های آنان را پس از سرنگونی پهپاد آمریکا از سوی سامانه پدافند هوایی ایران نشان داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۸
اوج حماقت ترامپ بایستی در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود .
آخرین اخبار