تدوین اطلس آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان/کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلس آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی در این استان تدوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مفاهیم، مصادیق، تعاریف و انواع آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای شناخت و مقابله اصولی با آنها جزو مهم ترین موضوع‌های مورد اشاره در این اطلس است.

وی افزود: یکی از رویکردهای مهم برای مقابله مطلوب با انواع آسیب‌های اجتماعی برخورد علمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخورد علمی جزو سیاست‌های اصلی این نهاد فرهنگی در کشور و استان برای مقابله هر چه بهتر با انواع آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

زارع پور افزود: اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی تاکنون اقدام‌های ارزنده‌ای انجام داده و چنین روندی در آینده نیز تداوم می‌یابد.

وی ادامه داد: پنجم تیرماه هر سال مصادف با ۲۶ ژوئن به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نام گذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان کشور و این استان به طور جدی در معرض زیان‌های جبران ناپذیر آسیب اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر قرار دارند.

زارع پور تاکید کرد: باید برنامه‌ای جامع، کامل و اصولی برای کاهش گرایش دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد به مصرف انواع مواد مخدر طراحی و اجرا کرد.

سال تحصیلی ۱۳۹۷ تا  ۱۳۹۸ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

انتهای پیام/پ

اطلس آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.