فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اجرای طرح نظارت تابستانی ۶۰ تیم پلیس راه با استقرار در محور‌های ارتباطی جنوب این استان بر رفت و آمد خودرو‌ها و ترافیک راه‌ها نظارت دارند.

۶۰ تیم در طرح تابستانی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ یداله ستوده  اظهار داشت: در اجرای طرح تابستانی با تخلفات حادثه ساز رانندگی براساس قانون و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: نبستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و انجام حرکات مارپیچ و خطرساز از جمله تخلفاتی است که پلیس راه با جدیت بیشتر با متخلفان برخورد می‌کند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این طرح برای رفع موانع ترافیکی، امداد و نجات و کمک به مسافران در مواقع نیاز ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان‌های مرتبط مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم محیط امنی در جاده‌های بین شهری و معابر داخل شهری برای هموطنان عزیز ایجاد کنیم تا مردم با خیال راحت و آسوده سفر کنند.

ستوده تصریح کرد: وجود راه‌های دو طرفه، قوس و پیچ‌های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

شرکت ۶۰ تیم در طرح تابستانی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان

برچسب ها: پلیس راهور ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار