تابش: پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری به مهاجم ذوب آهن ندادیم/ هواداران واقعی اعتراضی بابت نقل و انتقالات نکردند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری به اوساگونا مهاجم ذوب آهن صحت ندارد.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه خواهان جذب اوساگونا بازیکن ذوب آهن هستید، اظهار کرد: ما با خیلی از بازیکنان مذاکره می‌کنیم، اما اسامی را تا زمانی که به توافق نهایی نرسیم اعلام نمی‌کنیم. البته بازیکنان آزاد مدنظر ماست و با کسانی که تحت قرارداد باشگاهشان هستند صحبت نمی‌کنیم. اگر بازیکنی بخواهیم در ابتدا با باشگاهش مذاکره می‌کنیم و بعد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

او درباره پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری به اوساگونا بازیکن ذوب آهن بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و ما چنین رقمی را به بازیکنی پیشنهاد ندادیم و قرارداد‌های معقول با بازیکنان جدید می‌بندیم.

تابش درباره ثبت قرارداد ۱۱ بازیکن سپاهان تصریح کرد: بله قرارداد ۱۱ بازیکن را در هیئت فوتبال ثبت کردیم. به هر حال قرارداد بازیکنان خود که اکثر آنها ستاره‌های لیگ هستند را تمدید کردیم و تعدادی بازیکن هم گرفتیم و ۲، ۳ بازیکن دیگر هم براساس اولویت سرمربی جذب می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان درباره وضعیت کی روش استنلی و کومان و اینکه مهاجم خارجی این تیم پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری برای تمدید قراردادش داده است، بیان کرد: کی روش استنلی و کومان قراردادشان به پایان رسیده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند، اما آن‌ها در لیست قلعه نویی هستند و همه تلاش خود را می‌کنیم قراردادشان را تمدید کنیم.همچنین کی روش استنلی پیشنهاد ۷۰۰  هزار دلاری به ما برای تمدید قراردادش را نداده است. 

او درباره ناراحتی هواداران سپاهان از نحوه یارگیری این تیم خاطر نشان کرد: خیلی از هواداران و کارشناسان بر این موضوع صحه گذاشتند که بهترین بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات گرفتیم و به موقع هم با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود تمدید کردیم. در ابتدا قرارداد قلعه نویی سرمربی تیم خود را تمدید کردیم و بعد براساس کار کارشناسی بازیکن گرفتیم. هواداران واقعی سپاهان تایید می‌کنند که بازیکنان خوبی گرفتیم و تعدادی معدودی هستند که نسبت به این موضوع اعتراض کردند.


بیشتر بخوانید:

سبد خرید سپاهان مملو از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال ایران

پایان قرارداد ۱۲ بازیکن برای سپاهان دردسر ساز شد

منصوری به سپاهان پیوست


انتهای پیام/

اظهارات تابش درباره اوساگونا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار