از تجهیزات بانک امانات پزشکی کشور در گنبدکاووس رونمایی شد.

رونمایی از تجهیزات بانک امانات پزشکی کشور در گنبدکاووسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، مراسم رونمایی از تجهیزات بانک امانات پزشکی کشور در گنبدکاووس و همچنین ارسال ۲۴ ست تجهیزات پزشکی بانک امانات به ۲۴ استان کشور امروز به همت حاج محمد شهرکی خیر داوطلب گلستانی در این شهر برگزار شد.

هروی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در این مراسم گفت: ایده خیرخواهانه خیر داوطلب گلستانی در ایجاد و تجهیز بانک امانات پزشکی با هدف بهره مندی بیماران نیازمند و کم برخوردار، در نوع خود جدید و بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: این ایده با طراحی و تحویل تعداد ۷ست تجهیزات پزشکی در ۷استان کشور در سال۹۷ آغاز شد و اکنون‌شاهد تحویل ۲۴ست دیگر تجهیزات پزشکی برای ارسال به ۲۴ استان کشور است که مجموعا۳۱ استان را شامل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی مردمی و عام المنفعه در مسیر نوع دوستی همواره از همت بلند خیرین درحوزه سلامت و سایر حوزه‌های مرتبط، استقبال می‌کند.

همچنین سلیمی معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در این مراسم ضمن قدردانی از کار بزرگ خیر گلستانی در ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی در سراسر کشور قدردانی و تاکید کرد: این فرهنگ پسندیده را داوطلبان، مردم و به ویژه اصحاب رسانه مورد تعمیم و گسترش دهند تا شاهد فعالیت بیشتر سایر خیرین در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ف

از تجهیزات بانک امانات پزشکی کشور در گنبدکاووس رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.