مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : مایه افتخار است که امروز این فرصت نصیب بنده شد تا در خدمت همکاران ارزشمند و وپرتلاش شهرستان ثلاث باباجانی باشم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : مایه افتخار است که امروز این فرصت نصیب بنده شد تا در خدمت همکاران ارزشمند و وپرتلاش شهرستان ثلاث باباجانی باشم.

وی گفت : مردم این شهرستان در زمان بحران، قدر شناسی، نجابت و درک و شعور خود را به ملت شریف ایران ثابت کردند.

محمودی رئیس سابق بهزیستی شهرستان ثلاث باباجانی گفت : یکی از اهداف مهمی که در شهرستان‌ها به دنبال تقویت آن هستیم اشتغال پایدار مددجویان و تامین مسکن آنان است انتظار دارم رییس جدید این شهرستان که از نیرو‌های جوان خوش فکر و با سابقه مدیریتی موفق است در کنار دیگر فعالیت‌های بهزیستی این مهم را نیز به جدیت تمام پیگیری نماید و این زمانی ممکن است که همه در کنار هم و کمک کار هم باشیم.

محمودی گزارشی از عملکرد بهزیست شهرستان در زمان تصدی مسئولیت خود ارائه نمود از جمله:احداث مرکز توانبخشی ازگله، مرکز توانبخشی چم زرشک، ساختمان اداره بهزیستی شهرستان و مهد‌های کودک و پیگری ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی تخریب شده در زلزله ۹۶ .

 محمدی رییس جدیدبهزیستی شهرستان ثلاث باباجانی گفت : مردم ثلاث باباجانی با فرهنگ عشایری و روستایی مردمی نجیب صادق و محروم هستند .

وی گفت : 13 سال از دوران خدمتم را در این شهرستان گذراندم و کاملا با نیاز‌ها و مشکلات مردم آشنا هستم.

محمدی افزود : تمام توان و تلاش خود را بکار خواهم گرفت تا با همراهی و همدلی همکاران خوبم در شهرستان و پشتیبانی مدیریت ارشد استان و مسئولان ستادی بتوانم در راستای توانمدسازی جامعه هدف گام بردارم.

 

 

انتهای پیام/د

اشتغال پایدار مددجویان و تامین مسکن

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.