فرمانده انتظامی آمل از انهدام یک باند سرقت منزل و دوچرخه و کشف ۴ میلیاردی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظانی شهرستان آمل گفت: در پی افزایش وقوع سرقت دوچرخه و منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۱ آمل با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت در این شهرستان شدند.
 
سرهنگ آزادی ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، با تشکیل تیم عملیاتی، متهمان که در قالب یک باند ۳ نفره در این شهرستان اقدام به سرقت منزل و دوچرخه از پارکینگ و انبار منازل مردم می‌کردند در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظانی شهرستان آمل گفت:متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶۰ فقره سرقت در سطح شهرستان آمل اعتراف کردند.
 
وی از کشف ۳۰ دستگاه دوچرخه و مقادیر قابل توجهی اموال لوازم خانگی سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: ارزش کل کالا‌های سرقتی کشف شده از متهمان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیز منزل و مجتمع‌های مسکونی خود به تجهیزات ضد سرقت و دوربین مدار بسته، در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل سکونت خود و یا برخورد با هرگونه مساله امنیتی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ آ
 
 

کشف ۴ میلیاردی اموال مسروقه  در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.