رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت: در راستای توسعه اقتصادی حمایت از کسب و کار‌های جدید شرکت‌های دانش بنیان هوش سه بعدی و اینترنت هوشمند در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مجتبی حسینی پور، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد گفت: سال ۱۳۹۷ اقدامات اساسی در راستای عمل به بیانیه رهبر معظم انقلاب در زمینه گام دوم انقلاب انجام شده که از جمله آن برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی، تدوین سند آمایش استان، نظارت بر اعطای تسهیلات، شناخت پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تقویت زیر ساخت‌های آموزشی و توجه بیشتر به مدارس دولتی، توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، توجه به مسائل زیست محیطی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام از دیگر اقدامات این سازمان در سال گذشته بوده است.

حسینی پور عنوان کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور رویکرد اساسی سازمان برنامه و بودجه در کشور و استان قطع وابستگی بودجه به درآمد‌های نفتی و اصلاح ساختار بودجه است که در همین راستا اقداماتی مانند ایجاد ثبات در اقتصاد کلان، طراحی منابع در آمد غیر نفتی، کوچک سازی بدنه دولت اصلاح فرآیند‌ها و استفاده از بودجه نفتی صرفا برای توسعه کشور در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از دیگر الویت‌های این سازمان را تلاش برای جذب مشارکت عمومی و خصوصی در اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانست و عنوان کرد ده درصد از اعتبارات بودجه برای تشویق بخش خصوصی برای مشارکت در اتمام پروژه‌های نیمه تمام اختصاص یافته است.

حسینی پور اظهار کرد: در راستای توسعه اقتصادی حمایت از کسب و کار‌های جدید شرکت‌های دانش بنیان هوش سه بعدی و اینترنت هوشمند در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/ص

حمایت از کسب و کار های جدید ضرورت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.