مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برنامه ریزی ۳۵ دوره کارگاه فرهنگی و هنری برای ایام تایستان خبر داد.

برنامه ریزی ۳۵ برنامه فرهنگی برای اوقات فراغت کودکان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید محمد رضا جوادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های ویژه مراکز کانون در سال گذشته و خواسته‌های آن‌ها مبنی بر تنوع بخشی و افزایش این کارگاه‌ها موجب شد امسال برنامه‌های گسترده‌ای برای فصل تابستان تدارک دیده شود.

وی با اشاره به تنوع و تعدد این کارگاه‌ها تاکید کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون در شهر‌های مختلف استان در حال ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برای کارگاه‌های تابستان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقاشی، طراحی، سفالگری، خوشنویسی و قرآن را از کلاس‌های تابستانی ویژه کودکان و نوجوانان برشمرد و افزود: کارگاه‌های قصه نویسی، شعرسرایی، طنز نویسی نیز در قالب کارگاه برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

جوادی افزود: نجوم، عکاسی پیشرفته دیجیتال، پویانمایی، باغبانی، آموزش لوگو، طراحی و دوخت لباس عروسک، روباتیک، سازه‌های ماکارونی، چرتکه و کاردستی از دیگر دوره‌هایی است که خانواده می‌توانند فرزندانشان را برای یادگیری این مهارت‌ها ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: کلاس‌های تابستانی بر اساس درجه بندی مراکز کانون پرورش فکری در همدان و شهرستان‌ها اجرا می‌شود و والدین برخی وسایل مورد نیاز آموزشی را باید تهیه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در استان ۴۱ مرکز فعال است که از این میزان ۲۸ مرکز فرهنگی ثابت ویژه مخاطبان شهری و ۹ کتابخانه سیار روستایی ویژه مخاطبان روستایی و عشایری پذیرای علاقمندان است.

جوادی ادامه داد: همچنین یک کتابخانه سیار شهری در همدان ویژه مخاطبان حاشیه شهر، سه کتابخانه پستی برای ارسال کتاب به مخاطبان روستایی، ۲ مرکز فرهنگی هنری در همدان و ملایر برای کودکان و نوجوانان با نیاز‌های ویژه (کم بینا و نابینا، کم شنوا و ناشنوا و کم توان جسمی حرکتی) با حضور مربیان متخصص و مجرب در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.

انتهای پیام/ب

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.