ترامپ: اگر بولتون می‌توانست همزمان با کل جهان درمی‌افتاد

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد «جان بولتون» مشاور امنیت ملی جنگ‌طلب دولت او، اگر اختیار داشت در یک لحظه با کل جهان در می‌افتاد.

ترامپ: اگر بولتون می‌توانست همزمان با کل دنیا درمی‌افتادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه‌ای جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت خود را با عنوان شاهین (جنگ طلب) یاد کرد که اگر می‌توانست همزمان با کل جهان درمی‌افتاد.

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال مجری شبکه ان‌بی‌سی درباره اینکه آیا افرادی در دولتش او را به سوی مناقشه با ایران سوق می‌دهند، گفت: من در کابینه خود هم کبوتر (صلح‌طلب) دارم و هم شاهین (جنگ‌طلب). 

وی ادامه داد: جان بولتون قطعا یک جنگ‌طلب است. اگر دست او بود در آنِ واحد با کل جهان در می‌افتاد. البته برای من مهم نیست، چون من هر دو گروه را (در دولتم) دارم.

جان بولتون روز گذشته نیز در ادامه لفاظی‌های خود مدعی شد ایران نباید رویکرد محتاطانه دولت آمریکا را به اشتباه، ضعف این کشور تلقی کند.

رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته پیش از عزیمت به سوی کمپ دیوید اذعان کرد او اختلاف نظر‌های زیادی با جان بولتون، مشاور امنیت ملی این کشور دارد و همیشه به حرف‌های مشاور امنیت ملی این کشور درباره ایران گوش نمی‌دهد. همچنین روزنامه وال استریت ژورنال از مخالفت جدی رئیس‌جمهور آمریکا، با مشاورانش برای ورود به درگیری‌ جدیدی در منطقه خبر داد. 

ترامپ هفته گذشته در پیامی توئیتری مدعی شد که ارتش آمریکا آماده اقدام تلافی جویانه علیه ایران بخاطر سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین این کشور بوده با این حال پس از مطلع شدن از میزان تلفات احتمالی آن، فرمان لغو اقدام نظامی را صادر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۳ تير ۱۳۹۸
ما ایرانیا زمانی امکانات جنمپگی نداشتم با دنیا جنگیدیم حالا که به یاری خدا قوی ترین ازدر رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۳ تير ۱۳۹۸
تو هم اگه میتونستی با کل دنیا درمیافتادی شک نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۳ تير ۱۳۹۸
ترامپ ننگ بر تو . ترامپ نادانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۳ تير ۱۳۹۸
خدایی اگه تراممپو نداشتیم باید چیکار میکردیم
خودمونیمو یه ترامپ ایقد اذیتش کنین قهر کنه بره
تا دیگه کسی نباشه سرگرممون کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۸
ترامپ بر خلاف اون چیزی که میگن ادم عاقلیه وگاهی برای سود بیشتر چنگ و دندون نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۳ تير ۱۳۹۸
در این که امریکا ابر قدرت جهان است شکی نیست ولی ایران هم از لحاظ امکانات نظامی حرف برا گفتن داره و یکی از محمتریم و بارزترین صفت یک ایرانی که در هیچ نقطه جهان نیست وهزاران بار قویتر از تجهیزات نظامی است ایمان به خدای مقتدر و جان فشانی در راه حق علیه باطل است هیچ امریکای بدن خودش رو روی مین نمیندازه که همرزماش هم مجروح نشن فقط این مردانگی از ارادتمندان حسین مظلوم بر میاد
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۱:۵۲ ۰۴ تير ۱۳۹۸
ترادر یا خواهر عزیز
تمام قدرت به داشتن "قدرت نظامی" ختم نمیشه!
حال حاضر آمریکا بلا تشبیه عزیزان بدنساز همانند فردی با جثه ای تنومند و مغزی کوچک است .تمام هیبتش خلاصه شده در توانمندیهای فیزیکی اش است. آری بهترین و به روزترین تجهیزات نظامی دنیا محصول آمریکاست ولی چه چیزی باعث شکست این اهریمن و ابرقدرت جهان در عراق و سوریه شده است؟
به تاریخ مراجعه کنی به دلاور مردی به نام سورنا برخورد می کنی که با عده کم نفرات در اختیارش باعث شکست دشمنان کشورمان گردیده است.
ابرقدرتی آمریکا برای بادیه نشینانی است که آنها را مانند گاو می دوشد.
ااین وعده الهی است و ما پیروز این میدانیم (اگر لیاقت خود را ثابت نگهداشته و ثابت قدم بمانیم.)
و نرید انمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
Sweden
مهدی
۱۴:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۸
خخخخخخ عجب ادمیه خدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۳ تير ۱۳۹۸
جناب ترامپ توکه می دانستی جان بولتون یک جانی ضدبشراست،اشتباه کردی که به وی سمت دادی .این حرفهایت بیانگر تعارض شخصیتی شما است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۸
اگه میتونستی خودت از بولتون بدتر بودی یادت رفت اولش که اومده بودی یه ریز به ارتشیات میگفتی به ایران حمله کنین
آخرین اخبار