رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : سه راهی تویسرکان به کنگاور با توجه به حجم تردد بالا، نیاز به تقاطع زیرگذر غیرهمسطح دارد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : سه راهی تویسرکان به کنگاور با توجه به حجم تردد بالا، نیاز به تقاطع زیرگذر غیرهمسطح دارد.

وی گفت : با پیگیری‌های راه و شهرسازی استان در خصوص آشکارسازی و ایجاد رفع موانع تا حد زیادی در این مسیر شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم، اما نیاز به تقاطع زیرگذر غیرهمسطح کاملا مشهود است.

وی افزود: محور سنقر به بیستون با اقدامات راه و شهرسازی استان در حال تبدیل شدن به بزرگراه است، محور اسلام‌آباد غرب به حمیل تا یک ماه آینده تبدیل به بزرگراه با لاین رفت و برگشت می‌شود، همچنین محور جوانرود به ثلاث باباجانی در دست پیمانکار است و اقدامات نیز برای بزرگراه شدن محور سرپل‌ذهاب به قصرشیرین در دست اقدام است.

حیدری یادآور شد: اعتبارات لازم در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان برای تعریض محور کنگاور به نهاوند داده شده که قرار است این محور نیز به بزرگراه تبدیل شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: آمار ۲ ماه گذشته استان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش تصادفات فوتی و ۲۹ درصد کاهش تصادفات جرعی را در استان کرمانشاه نشان می‌دهد .

 

 

انتهای پیام/د

سه راهی تویسرکان نیاز به تقاطع زیرگذر غیرهمسطح دارد

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.