نماینده مردم محلات گفت: گزارش طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به کمیسیون ارجاع شد، ولی امروز صبح در اختیار نمایندگان قرار گرفت.

گزارش طرح اعاده اموال نامشروع دیر به دست نمایندگان رسیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه۳ تیرماه) و در جریان رسیدگی به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان طی تذکری اظهار کرد: آقای لاریجانی! گزارش این طرح روز گذشته به کمیسیون ارجاع شد و نهایتاً صبح امروز در دست نمایندگان رسید، یعنی ما فرصت لازم برای بررسی این گزارش را نداشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان ارائه طرح پیشنهاد و نظر نداشتیم لذا این موضوع را رسیدگی کنید، این حق نمایندگان است که گزارش را بررسی و نظرات خود را در این خصوص طرح کنند ما به آیین‌نامه قسم خورده‌ایم.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: گویا ساعت ۴ بعدازظهر این گزارش در کازیه گذاشته شده است، هیأت رئیسه نسبت به این موضوع توضیح دهد.

قاضی‌زاده عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: آقای لاریجانی! ما توضیح خود را به آقای سلیمی داده‌ایم، اما او قصد گوش دادن ندارد، ما ساعت ۴ بعداز ظهر روز گذشته گزارش را توزیع کرده‌ایم و در کازیه قرار داده‌ایم حتی امروز ساعت ۸:۳۰ پیشنهاد‌ها را دریافت و چاپ کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار