هفتمین نشست مشترک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی شهرستان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،نشست مشترک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با روسای هیات‌های ورزشی؛ کشتی، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیلرانی و کونگ فو در سالن جلسات این اداره برگزار شد .

 در ابتدای این نشست تعدادی از روساء نائب رئیس، دبیر و خزانه دار هیات‌های ورزشی نقطه نظرات خود را در خصوص ورزش شهرستان و مشکلات و برنامه‌های حوزه‌های مختلف ورزش بیان کردند.

مصطفی باباملکی رئیس اداره ورزش و جوانان در این نشست با اشاره به امار‌های ارائه شده در خصوص تعداد ورزشکاران آقایان و بانو در کرمانشاه گفت : جامعه سالم در گرو زنان سالم است و این یک موفقیت است که این همه ورزشکار خانم در شهر حضور دارند.

وی گفت : کرمانشاه یک شهر ورزش خیز است که همه باید کمک کنند و اداره ورزش از ایده‌های جدید در مدیریت ورزش حتما استفاده میکند. با توجه به اینکه اماکن ورزشی در اختیار بخش خصوصی است و اداره ورزش هم محدودیت‌های زیادی دارد میتوانیم با همفکری هم بحث حضور خیرین را در ورزش پیگیری کنیم.

شعبانی مسئول ورزش بانوان افزود: در حوزه ورزش بانوان تلاش میکنم جلسه‌های متعدد در هیات‌های ورزشی شهرستان تشکیل شود و وظایف مشخ شود تا با همکاری دستگاه‌های موازی فعال در حوزه ورزش به نقطه مشترک برسیم. همچنین بتوانیم با امضای تفاهم نامه‌ای با شهرداری به همگانی کردن بیشتر ورزش بانوان شهرستان کرمانشاه کمک کنیم.

غلامرضا همتی مسئول کمیته ستاد در پایان درخصوص تاسیس باشگاه‌های خصوصی در شهرستان نیز گفت :اگر باشگاهی بخواهد شروع به فعالیت کند باید از لحاظ فنی از سوی رئیس هیات شهرستان تایید شود. همچنین هیات‌ها نیز باید بر فعالیت‌های ورزشی رشته‌های تحت نظر و باشگاه‌ها نظارت داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

نشست مشترک رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.