آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به سؤالی درباره ادعای حمله سایبری به ایران پاسخ داد.

با وجود تروریسم سایبری علیه ایران،آمریکا تاکنون نتوانسته موفقیتی کسب کندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولین واکنش رسمی به ادعای آمریکا مبنی بر حمله سایبری به تأسیسات سپاه پاسداران با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با رد این ادعا تاکید کرد آمریکا هیچ حمله موفقیت‌آمیزی نداشته است.

آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت:

«رسانه‌ها از صحت حمله سایبری ادعایی به ایران پرسیدند. باید بگویم که مدت‌ها است ما با تروریسم سایبری -مثل استاکس‌نت- و یکجانبه‌گرایی-مثل تحریم‌ها- مواجهیم. نه یک حمله، بلکه در سال گذشته ۳۳میلیون حمله را با سپر دژفا خنثی کردیم. حمله موفقی از آنها صورت نگرفته، هرچند تلاش‌های زیادی می‌کنند.»

با وجود تروریسم سایبری علیه ایران،آمریکا تاکنون نتوانسته موفقیتی کسب کند

پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا واشنگتن پست، نیویورک تایمز و خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شدند ایالات متحده آمریکا روز پنجشنبه جنگ الکترونیک را علیه سامانه تسلیحاتی ایران انجام داده است. براساس این ادعا هدف اصلی این حمله تسلیحات نظامی ایران بود؛ تسلیحاتی که به گفته آمریکا در سرنگونی پهپاد ایالات متحده و حمله به نفت‌کش‌ها مورد استفاده قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار