مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۷ هزار کرمانشاهی در بخش الکترونیک (آنلاین) جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

ثبت نام 17 هزار نفر در بخش الکترونیک جشنواره کتابخوانی رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: این میزان به نسبت سال گذشته افزایش داشته چرا که این رقم در سال قبل هفت هزار و ۲۵۰ نفر در استان بوده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب و الکترونیک تمدید شده، ادامه داد: این تمدید در بخش مکتوب تا دهم تیر و در بخش الکترونیک تا پانزدهم تیر جاری خواهد بود.

حسنی خوانسار، رسالت و مبنای اصلی جشنواره کتابخوانی رضوی را ترویج کتاب و کتابخوانی مبتنی بر سیره امام رضا (ع) عنوان کرد که نهاد کتابخانه‌های عمومی از ایجاد و گسترش این فضا حمایت می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت https://razavi.iranpl.ir مراجعه کنند و تمام کتاب‌های مربوطه به صورت فایل پی دی اف با مراجعه به آن قابل بارگذاری است و از سوی دیگر اصل این کتب در همه کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد.

انتهای  پیام/ز

 

مهلت ارسال آثار به نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب و الکترونیک تمدید شد

برچسب ها: کتاب ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.