حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی گفت : طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۰ بقعه متبرکه استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد و متنوع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها یکی از طرح‌های که همه‌ساله با استقبال بیشمار مردم سراسر استان مواجه می‌شود است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تأکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و نوجوانان با توجه به آغاز فصل تابستان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان سمنان اجرا خواهد شد.

وی در مورد اهداف اجرای این طرح گفت: ترغیب و جذب جوانان و نوجوانان به بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت این قشر در اداره امور امامزادگان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی تصریح کرد : این طرح در استان سمنان از سیزدهم تیرماه در بقاع متبرکه هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت آغاز و تا 29 مردادماه عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : برای اجرای این طرح از ظرفیت 20 مبلغ بومی و اعزامی، مربیان آموزش‌دیده سبک زندگی اسلامی و همچنین دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی استفاده خواهد شد.

وی ایجاد وحدت رویه با سایر نهادهای فرهنگی، ترویج معرف اسلامی و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان را از دیگر اهداف اجرای طرح نشاط معنوی عنوان کرد.

انتهای پیام / ر

جزئیات طرح نشاط معنوی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.