افزایش دو برابری سوددهی صندوق ذخیره فرهنگیان

صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در سال ۹۷-۹۶، ۶۲۲ میلیارد تومان سوددهی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، قاسمی ، مدیرعامل شرکت فرآیند نوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در گردهمایی شورای معاونین و مدیران شهرستانی صندوق ذخیره فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: این سود در مقایسه با گذشته دو برابر شده که این نویدبخش برای فرهنگیان است.

وی سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان را در خرداد و تیرامسال چشمگیر پیش بینی کرد و افزود: آمادگی داریم در صورت نیاز، اختصاص زمین و وجود متقاضی در بحث مسکن فرهنگیان استان سرمایه گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه از بیش از ۹۰۰ هزار فرهنگی کشور، بیش از ۸۰۰ هزار نفر عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند گفت: اعضای صندوق می‌توانند تا پنج درصد از حقوق خود را به صورت ماهیانه به صندوق پرداخت کنند و دولت نیز برابر پرداختی، سهم خود را واریز می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرآیند نوین استحکام سازه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور از سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در پتروشیمی و سپهر انرژی بانک صادرات خبر داد و اظهارامیدواری کرد: با اعتماد دوباره فرهنگیان به این صندوق، شاهد رونق اقتصادی و افزایش سوددهی آن باشیم.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم گفت: از مجموع ۱۴ هزار فرهنگی استان، ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در صندوق ذخیره فرهنگیان عضویت دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم اقتصادی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، دامپروی و محصولات لبنی و صنعت، افزود: سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در خراسان جنوبی زمینه استقبال بیش از پیش فرهنگیان و افزایش سرمایه گذاری آنان در صندوق ذخیره فرهنگیان می‌شود.

وی از افزایش ۳۲۴ میلیون تومانی سرمایه گذاری فرهنگیان استان در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و افزود: همکاران فرهنگی زمانی به فعالیت صندوق ذخیره دلگرم‌تر می‌شوند که نتایج فعالیت آن را در سبد خانوار خود ببینند.

در این مراسم همچنین از لیلا قیاسی رتبه برتر صنایع غذایی در اولین المپیاد شایسته محور هنرستان‌های کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

افزایش ۳۲۴ میلیون تومانی سرمایه گذاری فرهنگیان در صندوق ذخیره فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار