مدیر عامل بنیاد اجتماعی برکت احسان درباره کمک رسانی به سیل زدگان مناطق مختلف کشور توضیحاتی داد.

سید امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد اجتماعی برکت احسان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ارسال محموله‌های لوازم خانگی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طبق قول‌های داده شده مقرر شد ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی مطابق لیست استانداری و بعد از راستی آزمایی به مناطق سیل زده کشور ارسال شود، گفت: تاکنون ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی ارسال شده است و مابقی در زمان‌های دیگر ارسال می‌شود.

مدیر عامل بنیاد اجتماعی برکت احسان افزود: همه انبار‌های لوازم خانگی ما در استان‌های مختلف تکمیل است.

مدنی با بیان اینکه بنیاد اجتماعی برکت احسان به سیل زدگانی که همچنان درکمپ‌ها به سر می‌برند لوازم زیستی و بهداشتی ارسال نمی‌کند، گفت: در این مرحله امداد رسانی بر عهده دولت و هلال احمر است.

وی گفت: علاوه بر ارسال بسته‌های لوازم خانگی توزیع دام سبک نیز در دستور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.


بیشتر بخوانید: ارائه خدمات تخصصی درمانی از طریق دستگاه‌های دورا پزشکی به سیل زدگان خوزستانی


مدنی با بیان اینکه توزیع دام در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی انجام شده است، گفت: دامداران استان‌های لرستان و خوزستان در انتظار دریافت دام هستند که برنامه‌هایی برای ارسال دام برای این استان‌ها پیش بینی شده است.

مدیر عامل بنیاد اجتماعی برکت احسان تصریح کرد:گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنان در پلدختر درحال فعالیت هستند و اقداماتی مربوط به تعمیر لوازم خانگی، تعمیر مسکن، سیم کشی و تأسیساتی انجام می‌دهند.

مدنی خاطرنشان کرد: برخی از گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده مشغول اقدامات و کار‌های فرهنگی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار