دولت با توقف فروش خانه‌های سازمانی فرودگاه‌ها و خانه‌های سازمانی واقع در ایستگاه‌های ارتباطی، کمک ناوبری و رادیویی هواپیمایی کشوری موافقت کرد.

مستثنی شدن خانه‌های سازمانی فرودگاه‌ها از قانون واگذاریبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت دولت با توقف فروش خانه‌های سازمانی فرودگاه‌ها و خانه‌های سازمانی واقع در ایستگاه‌های ارتباطی، کمک ناوبری و رادیویی هواپیمایی کشوری موافقت کرد.

با تصویب هیات وزیران در جلسه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، خانه‌های سازمانی فرودگاه ها و خانه های سازمانی واقع در ایستگاه های ارتباطی، کمک ناوبری و رادیویی هواپیمایی کشوری از شمول ماده (۸) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مبنی بر واگذاری ملک مستثنی شدند.

طبق ماده (۸) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مقرر شده است «کلیه وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی و … مکلفند خانه های سازمانی در مالکیت خود را پس از پایان مدت اجاره استفاده کنندگان فعلی حسب آیین نامه مربوطه به فروش رسانده و وجوه حاصل را به حسابی که به وسیله خزانه داری کل کشور در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح می شود واریز کنند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار